Menu

wtorek, 5 maja 2015

Trochę inna kaszka z owocami

Ten deserek to nic innego, jak ugotowana kasza manna z owocami. Ja robię go zazwyczaj w tej wersji ale można też kaszę ugotować na mleku. Myślę, że jest to fajny sposób na trochę inne śniadanie czy przekąskę. Nie tylko dla dziecka! Możemy użyć oczywiście zwykłych foremek na muffinki lub po prostu plastikowych czy ceramicznych miseczek. Tym razem zrobiłam je z manny ale są świetne też z kaszki jaglanej czy orkiszowej. Polecam zrobić ją wieczorem i rano tylko wyjmujemy z lodówki gotowe śniadanie :)

Składniki:
1 szklanka wody
3 łyżki kaszki manny
garść malin

Kaszkę mieszamy z wodą i gotujemy. Gdy zgęstnieje dodajemy maliny, mogą być jeszcze zamrożone. Całość mieszamy do ponownego zagotowania. Przelewamy do foremek i odstawiamy do wystygnięcia i stężenia. 

Smacznego :)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tymi foremkami, będę musiała niebawem go wypróbować. Muszę się pochwalić, że dwa tygodnie temu wprowadziłam do diety mojego maluszka pierwsze bezmleczne kaszki Holle. Produkt ten jest mi doskonale znany, ponieważ to właśnie te kaszki spożywała córeczka mojej siostry. Oliwka rosła dzięki nim jak na drożdżach, tym bardziej cieszy mnie więc to, że kaszki te zasmakowały również mojemu szrabowi.

    OdpowiedzUsuń