Menu

wtorek, 24 marca 2015

Groszek duszony z brukselką i porem

Niedawno widziałam przepis na groszek duszony z sałatą, nie wiem czy był smaczny... mój ulubiony znany kucharz pan Gordon kiedyś powiedział, że sałaty nie powinno się podawać na ciepło ;) cóż, ja nawet nie miałam sałaty w domu, zrobiłam więc groszek z brukselką, a ponieważ wszystkie zielone warzywa są przysmakiem mojej córeczki, to musiał wyjść hicior ;)

Składniki u nas z mrożonek:
groszek, 1 opakowanie
brukselka, 1/2 opakowania
por, 1/2 świeżego ;)
olej/oliwa z oliwek
masło klarowane
mąka (np. kukurydziana)
pieprz

W garnku rozgrzewamy odrobinę oleju, dodajemy 1-2 łyżki masła i drobno pokrojony por. Chwilę podsmażamy, podlewamy wodą, dodajemy groszek i brukselkę. Całość dusimy do miękkości. Osobno w kubeczki mieszamy mąkę z wodą i powoli wlewamy do warzyw mieszając, żeby zrobił się gęsty sosik. Doprawiamy wg uznania.

Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz