Menu

poniedziałek, 9 lutego 2015

pierwszy post za nami...

W tym pierwszym poście chciałam przywitać się ze wszystkimi odwiedzającymi mój blog i pokrótce wyjaśnić moją obecność tutaj :)

Przez ostatnie lata staram się zdrowo odżywiać, gotować dla siebie i męża wartościowe i smaczne posiłki, dostosowane do naszego aktywnego trybu życia. Jeszcze bardziej zmieniło się to kiedy urodziła się nasza córeczka. Już w pierwszych tygodniach jej życie rozmyślałam i analizowałam i starałam się dowiedzieć jak najwięcej na temat rozszerzania jej diety. Jak zapewne każdy rodzic, chcę dla niej wszystkiego co najlepsze, by była zdrowa, więc to co będzie jadła miało dla mnie ogromne znaczenie. Córeczce zaczęłam wprowadzać stałe posiłki gdy skończyła 7 miesięcy, za tydzień będzie miała 10 (miesięcy), przez ten czas udało mi się stworzyć trochę posiłków, część z nich jest zupełnie mojego autorstwa a część zainspirowana innymi przepisami. Niemniej wszystkimi chciałabym się z Wami podzielić.
Ostrzegam tylko, że w moich przepisach nie znajdziecie soli ani cukru - my ich nie używamy. Jednak jak najbardziej wszystkie dania można modyfikować według własnych upodobań :) a choć nie będzie cukru to nie obejdzie się bez słodkości, gdyż w naszym domu po prostu nie może ich zabraknąć ;)

Mam nadzieję, że ta moja internetowa książka kucharska spodoba się choć paru osobom :)

Pozdrawiam serdecznie,
Agata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz